2019

Haluan aloittaa vuoden 2020 kertaamalla vähän viime vuotta. Vuonna 2019 tapahtui paljon hyvää, mutta samalla se oli elämäni yksi raskaimmista vuosista.

2019 vuonna mun ahdistusneisuushäiriö paheni. Olin koko tammikuun sisällä. En pystynyt poistumaan kotoa lähes ollenkaan. Kävin ainoastaa tupakalla talon edessä. Sekin oli välillä hankalaa. Helmikuu meni lähestulkoon samoissa merkeissä. Helmikuussa myös jouduin luopumaan lapsuuden kodistani, joka oli tosi iso juttu. Vieläkin se välillä hiipii mieleen ja tulee tosi pahamieli.
Sitten tuli kevät. Ihana kevät. Aloin pikkuhiljaa pystyä poistumaan pihapiiristä ja olo oli mitä parhain. Opiskelin paljon ja motivaatio oli huipussaan ihan kaiken suhteen. Näin paljon perhettä ja oli muutenkin niin ihanaa aikaa.
Alku kesä oli myös ihanaa aikaa. Krister valmistuin vihdoin lukiosta ja niitä juhlittiin. Kesäkuussa meille tuli myös kaksi vuotta yhdessä oloa. Meillä oli myös Kristerin ädin koira hoidossa. Mikä lisäsi mun ulkoilua ja motivoi siihen. Heinäkuussa asiat meni taas vähän huonompaan suuntaan kun Krister lähti armeijaan. Ahdistuneisuus nosti taas päätään ja en pystynyt lähteen kotoa muualle kun kauppaan. Ja sinnekkin aina jonkun muun kanssa. Onnistuin kuitenkin vihdoista viimein lopettamaan tupakoinnin! Se oli varmaan vuoden 2019 paras juttu. Elokuussa mulla oli synttärit ja niitä tuli juhlittua ystävien kanssa.
Syksy meni ihan hirvittävän äkkiä. Syys- ja lokakuu meni aika rauhallisesti. Nähtiin paljon mun perhettä ja oltiin ihan vaan kotona.
Marraskuu lähti käyntiin Halloween juhlilla/Kristerin 20v synttäreillä. Niitä juhlia suunniteltiin varmaan elokuusta asti. Oli aivan super hauskaa! Laitoin myös marraskuussa jo joulukuusen. Joulukuu oli yksi iso stressimöykky. Lahjat piti hankkia ja olla monessa paikassa. Lisäksi oltiin molemmat vielä kipeenä juuri ennen joulua. Ensin oli kova flunssa ja sitten vielä vatsatauti. Joulu meni kuitenkin rauhallisesti mun isän luona.
Uuttavuotta vietettiin ihan vaan kotona. Mun paraskaveri oli meillä yötä. Katsottiin elokuvia, syötiin, poltettiin sädetikkuja ja ihailtiin raketteja.
Siinä oli vuosi 2019.




Kommentit

Suositut tekstit